lunes, 12 de septiembre de 2016

nor naiz ni?




Kaixo, nire izena Julen Irazusta da, 19 urteko gazte asteasuarra.
Ikasketen aldetik Majisteritza egiten ari naiz. Lehen hezkuntzako 2. mailan nago eta egia esan zorte handia izan dut tokatutako ikaskideekin.

Gustu edo "Hobby"en aldetik, berriz, kirola oso gustuko dut. Txikitatik kirol asko praktikatu dut, barietate aunitzarekin: eskupilota, frontenisa, futbola, windsurffa, mendi-txangoak, piraguismoa... eta momentu honetan nire egunerokotasunaren parte dena; triatloia.

Bestalde, musika oso gogoko dut, bai praktikatzea eta baita entzutea ere. Nire bizitzaren zehar instrumentu asko jo ditut: èskolako txirulatik hasi, panderoa, filarmonika, baxua...

Lagunak, familia bezalaxe, oso garrantzitsuak direla kontsideratzen dut, eta lagunen lagun naiz.

No hay comentarios:

Publicar un comentario